www.eviiisihl.blogg.se

Skitbra helg^^

Kategori: Allmänt

Yepp den här helgen har vart asbra och rööööölig :)). Yaa brooor nu ska jag berätta fär er. I lördags tagga jag först till Linda och hjälpte henne att fixa en tårta för hennes pappa har fyllt år :). Yapp vi gitta till ICA och köpte lite ingridienser till tårtan. Men yaa vi drog till henne gjorde tårtan. Ställde in den i kylen. Sen runt 4 åt vi den med hennes familj :). Sen vid 5 drog vi till mig. Hon skulle btw sova över hos mig och det var FF! :D Lööööv it x). Yes vi tyyp kolla på tv åt pizza, godis osv. Vi somna typ 1. yes box idag hade vi match mot ifk haninge/brandbergen. Linda följde med och kolla. Vi vann matchen med 6-1 :D. Kände typ alla där. De går i min klass och i min skola. Men yapp. Gjorde ett mål och tvåå assist :). Mhhhm. Imorn börjar vi 9 och vi har nån rand0m vecka nu. På måndag tisdag och onsdag ska man göra ett nyhetsprogram. Bla bla bla fattar inte. Nu ska jag ställa larm sen sova. Puuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: