www.eviiisihl.blogg.se

Idagidagidagidagidagidagidagidagidag

Kategori: Allmänt

Ja rubriken är idag, alla mina rubriker är typ det :SS. Men ja !! Nu ska jag ändå berätta om idag som alltid...
Vi började 8 idag och det suger. Vi hade mentorstid och det är boring.se. Sen hade vi bild och man skulle teckna av fett random saker. De bordet man satte sig vi så stog det olika grejer och så skulle man teckna av dom. Jag och Hanna fick teckna av typ en apelsin en liten gunghäst och en aladin sko. Pågud blev aldrig klar med aladinskon och kommer aldrig bli det, vet ni hur svårt det är bre? Kommer nog få F i bild...
Men okej sen så typ hade vi no, matte, läs och so. Vi sluta 13.40 och ja...jag vet inte vad som hände sen. Inte så mycket. Var ute med några, inget annat speciellt. 
Förlåt om jag nästan bara skriver om skolan, träningar och kompisar hela tiden. Men har verkligen ingen aning vad jag ska skriva om....Förslag? :)<3 
Men okej vad har ni gjort idag då? :) 
 
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: