www.eviiisihl.blogg.se

Min dag

Kategori: Allmänt

Ska berätta hela min dag idag! Först vakna jag runt kl.9. Gick upp och klädde på mig fixa osv. Sen gick jag till bussen och stack till Torvalla och kollad när IFK Haninge f99 mötte Nackdala AIS. I IFK Haninge går det ju asmånga från min klass och från min skola så jag tyckte det var kul att kolla på dom :). Det blev oavgjort 3-3. Det var en jämn match. Sedan väntade jag på några utanför omklädningsrummen. Jag och Tigsty tog 837:an hem. De andra tog typ 41:an, tåg eller skjuss. Men ja Jag stack hem och var först med Fia ett tag sen gick vi till Barash. Han gick ut med oss. Sen gick vi in till mig. Vi snacka och sånt. Vi var där i typ 2 tim. Sen gick Fia hem. Jag och Barash gick till Ida. Hon kom ut och sen kom Deniz. Vi var i en port och snacka om saker. Sen stack jag hem. Kolla på film och var med familjen. Pallade inte vara ute sen efter middagen xd. Jaaapp imorn har vi match mot Tullinge. Vi skaaaaa viiinnnnaaaa! Pöözz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: