www.eviiisihl.blogg.se

I am sorry!

Kategori: Allmänt

Förlåt för jag inte bloggat...Men har verkligen inte pallat eller haft lust. Vi sluta 15.30 för vår klass garva alldeles för mycket på mentorstiden på slutet...Asså det hände en miljon grejer som asså det går inte att förklara bara att man DOG av garv! Ajde skit i det nu. Imorgon cyklar jag till skolan och tar inte med mig datorn. Får hoppas att vi inte ska ha den i engelska eller något. I så fall säger jag att den är på lagning. Ajja kbry. Har inget att skriva som ni kankse märker. Sen är det inte så kul att det inte kommer upp bilder...men vill ni veta varför? Jo, min dator är heeeelt stöööörd...verkar ha fått den sämsta datorn på hela skolan. Ajja men den funkar okej iallafall.
Just nu är det en såndär tid när det inte händer ett skit på facebook. Ska typ logga ut och sova...
Imorgon börjar vi 8 och slutar 13.15. Efter skolan vet jag inte vad som händer...kanske är med någon eller går ut och spelar fotboll.
Jaow bloggen nu säger jag godnatt till er! Puss!
Hahaha BÄSTAAAAA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: