www.eviiisihl.blogg.se

FUCK

Kategori: Allmänt

Hejsan
Förlåt för jag inte bloggat men min dator har pajat igen. Walla sämsta datorn. Samma fel också..-.- kommer fakking inte lämna in den seriöst ska jag lämna in den hela sommarlovet? När den precis vart inne i 3 månader. Fick lixom tbx den igår och nu är den sönder igen, har knappt rört den. Inte en chans att jag lämnar in den. För kommer få tillbaks den i 7:an då och tänk om INTE? Aa. Det var därför jag inte bloggat. Har försökt fixa datorn. Men den kommer aldrig att funka igen den måste typ in på lagning. Men behåller den under sommaren och fixar en mus till den sen lämnar jag in den i 7:an igen.
Jajja förlåt för jag fastna där ett tag.
Idag tänkte jag och Loreta spela fotboll efter skolan på Vendelsömalm. Men det blev aldrig av.
Hej då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: