www.eviiisihl.blogg.se

ett tag sen!

Kategori: Allmänt

Har inte bloggat på ett tag. Men nu ska jag berätta lite vad som hänt. I onsdags blev vi vän med Ida och Hanna igen :). Yapp sen på kvällen var det träning. Träna med 98:orna också xD. Sen på torsdagen var vi lediga. Jag var först ute med Fia sen gick jag ut med Rasse, Barash och Deniz :). Aa men vi gick runt lite osv. Sen på fredagen var vi oxå lediga. Då stack jag, Rasse och Deniz till Handen. Vi gick runt och gick till donken. Sen gick vi ner till söderbymalm och chilla och gick in i eken och kolla på tv. Sen stack vi hem. Sen kom Barash ut och sen gick Deniz och Rasse hem till Deniz. Jag och Barash träffade Ida och Fia lite sen kom Rasse och Deniz men jaa sen drog vi in vid 10 typ. Japp nu idag ska vi till mormor och morfar. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: