www.eviiisihl.blogg.se

3:A :'(

Kategori: Allmänt

Asså vi kom bara 3:a men vi var bästa klassen egentligen...Första matchen vann vi med 9-0 mot Strandskolan i Tyresö sen mot typ Bergsskolan blev det 0-0 dom hadse grym målvakt och jag sköt i stolpen men vi hade spelet hela tiden. Vi borde vunnit! Sista matchen var det mot Nybohov. Om vi skulle vunnit den hade vi vunnit allt men med 1 min kvar gör dom 3-2 och det känns jäääääävligt suurt!! -.-  Vi fick brons. Men nästa år då faaan tar vi hem skiten!
Direkt efter alla matcher åkte jag, pappa och mamma till min brors skola för han tog studenten idag ! :D Sen hade vi fest och det var trevligt och sånt!  Grattis min älskade broooor! <333:*
Nu ska jag duscha, borsta tänderna och byta om till T-shirt men jaow kanske bloggar sen.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: