www.eviiisihl.blogg.se

<3333

Kategori: Allmänt

Tjoo. Vet att uppdateringen suger men det är så att min Macbook fortfarande inte kommit tillbaka från lagningen -.- Den har vart inne i 2 månader. Fett cp. Den skadan den har kan man laga på 10 min (om man kan). Walla vill gå och baxa den nu... Ajde idag så var det först skola. Vi hade tyska föööörst astråkiiiigt...sen fick vi håltimme i matte och NO. Sedan tänkte jag, Loreta, Whilma och Erica dra till Haninge centrum. Men sen pallade vi inte. Sen vr det bild. Blev klar med min kruka :D och med en skuggmålning xD. Sen skulle vi typ ha worlds childrens price. Man skulle rösta på tre kandidater som gjort asbra sakeri världen. Jag rösta på Anna Mollel. Hon hjälper funktionshindrade barn att få ett bättre liv. Yapp och en fick man redovisa om den man skulle rösta på. Efter skolan stack jag, Hanna och Tigsty till donken. Köpte cheese och glass. Sen när jag kom hem gick jag ut med Barash, Deniz och Jesse. Imortn ska jag till Linda vid 1. Sen runt 5 drar vi hem till mig. Hon ska slagga här. Det bästa är att det också är FF :D. Woop woop. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: