www.eviiisihl.blogg.se

Tjuu

Kategori: Allmänt

Hejjsan !  Röntgen blev inställd idag, så jag gick till skolan. Vi hade först svenska sedan so och på so:on fett kul de va...jag och tigsty sprang bara omkring i korridoren. HAHAHAH hände fett mycke vi dog<3.
Sen fick vi håltimme i matte så jag hanna, sanna och loreta gick och spela hockey för vi skulle ha idrott direkt efter och på idrotten skulle vi också spela hockey så aa vi fick spela en timme längre helt enkelt :D. Det var jätte najjs.
MM sen var de engelska buuuuuuh hate it!! Sen sluta vi 14.45. Jag och Tigsty drog till mummas och köpte godis och läsk. Man blir cook törstig av hockey xd.
Juste! Ikväll e de fotbollsträning!! <33 Trevligt! Sen imorrn är alla 6:or i Söderbymalm lediga för vi har utvecklingssamtal bara. Men annars är vi lediga.
Juste sen på kvällen har jag egentligen hockeyträning men hela vårt fotbollslag ska kolla på Tyresö FF damlag när dom tränar och se MARTAAAA!! :D. Hihi men det är synd att missa träningen men detta kanske är roligare! :P.
Juste vi har fått våra omdömen i alla ämnen också! Skit happy fick Godkänt i alllaa!! :DD För hade F i matte förut men nu är jag godkänd dddääär! HIhihihi. Vi fick också reda på våra resultat från nationella proven i svenska. I läsförståelsen asså alla läsförståelser vi gjorde totalt kunde man få 104 poäng men jag fick 79/104 p.
Aaa  nu har jag typ inget mer att informera er om så ja hur har eran dag varit idag då? :D Bra/Dålig? Berätta!<3
Hej då! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: