www.eviiisihl.blogg.se

Tju!

Kategori: Allmänt

Tja bloggen! Förlåt för jag inte bloggade sen. Men iaf! Jag var ute sen med Rasse, Barash, Ida och Deniz. Vi spelade fotboll på isen = HAAALT! Sen så typ gick vi runt lite och sen satte vi oss utanför några hus och prata. Sen gick jag hem typ 9. Kollade på film åt chips :). Filmen handla om andra världskriget. Chattar med Ida haha ska berätta en fett random grejj som hände sen :P. Lyssnar på musik också. Ska kolla på svt play det var typ nån fett bra film jag missat omg glömt namnet aboow driver! Men okej här :
Jag och Ida går en bit bakom Rasse, Barash och Deniz.
Ida: Vänta, Jag måste ta fram min hårborste.
Jag: Eh va har du med den ute? :S
Ida: Ja...jag måste borsta håret.
Den var rosa med en liten spegel på också! <33
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHA VI DOG! xD <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: