www.eviiisihl.blogg.se

Svar på frågestunden!

Kategori: Allmänt

Postat från: Anonoym
hej jag har en fråga är du dumm i huvudet?
Svar: Nej, är du?
Postat från: anonym
vf e du såå fin? :)

Svar: Tack så mycket! Jag tycker jag inte är det men tack tack! :)
Postat från: Hanna
Idol?
Favo mat?
Värsta mardrömen?
Bästa drömmen?
Roligaste skämtet?
Skulle du bli rädd om ett gult spöke med röda strumpor var under din säng varje dag när du ska sova?

Svar: I musik är det Eminem :).
Kebab, pizza och taco :D
En man som försökte dränka mig i ett öde hav...och kunde inte ropa och han sa: Nu är du ute...
Haha drömmer nästan aldrig bra drömmar...:P Alltid mardrömmar men typ...jag vet inte ...xD
Hmm....jag venne men det är fett kul när folk failar eller säger roliga saker ....:D
Nej jag skulle garva sönder! :D

Potat från: Lina
Tycker du om att sjunga?

Svar: Att sjunga...hmm...det är ganska kul. Gick på det förut med slutade.

Hoppas ni blev nöjda med era svar! :D

Tycker du om att sjunga?

Glömt bort men är det din mamma eller pappa som  är från Finland?

Tycker du om att sjunga?
Glömt bort men är det din mamma eller pappa som  är från Finland?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: