www.eviiisihl.blogg.se

Mina resvägar till skolan<3

Kategori: Allmänt

Buss 835 mot Länna Handelsplats, Vega eller Handens Närsjukhus

Västerhaninge Station
Hanveden
Jordbro Station
Nedergården
Södra Jordbrovägen
Tuvvägen
Vallavägen
Rudsjöterrassen
Haninge Centrum
Söderbymalmsskolan

9 stn =11 min

Buss 826 mot Brandbergens Centrum
Västerhaninge Station
Åbyplan
Västerhaninge Sjukhem
Rådjursvägen
Björnvägen
Åbyinfarten
Hanveden
Jordbro Station
Nedergården
Södra Jordbrovägen
Tuvvägen
Vallavägen
Rudsjöterrassen
Haninge Centrum
Söderbymalmsskolan

14 stn=20 min, den här bussen är fan läskigt seeg. Tar typ aldrig den...:P

Tåg:
Västerhaninge
Jordbro
Handen

5 min.

Mobba mig bara inte för jag gjorde världens tråkigaste inlägg i hela världen bre. Skulle se om jag kunde alla hållplatser. Ska jag vara ärlig fuska jag lite. Men gaah förlåt då....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: