www.eviiisihl.blogg.se

Ledsen, ännu en gång...

Kategori: Allmänt

Förlåt bloggen...skitledsen bloggen har vart sjukt dåligt uppdaterad idag. Sorry!
Men iaf:
Jag drog till Torvalla och kolla på IFK Haninge mot Tyresö FF självklart vann Haninge xD haha nej men Tyresö var också jätte duktiga! Men Haninge vann med 3-2 hehe. Sen drog jag till bussen mot Tyresö C och skulle kolla på mitt lag Vendelsö som skulle möta Tyresö. Vendelsö förlora tyvärr med 2-1 :'(. MEn det var bara träningsmatch. KOMIGEN VENDELSÖ VI ÄGER ÄNDÅ BARA ATT KÄMPA PÅÅÅÅÅ!!!! Hmm....Lina var också där. Vi snacka och sånt.
Sen tänkte vi gå till Tyresö C och kolla lite men vi bah: Nööh de finns typ ingenstanns att äta, vi drar till Haninge C istället xD. Vi drog och åt på donken där. Träffa Whilma, Erica och Sanna på donken. Satte oss typ vid dom och prata lite med dom.
Sen drog jag och Lina hem till mig. Vi kolla lite på datorn sen åt hon här också. Sen skulle hon dra hem och jag följde henne till bussen. Sen gick jag ut med Jesse, Barash, Rasse och Deniz. Vi spela fotboll på isen. Den har blivit mycket mycket mycket halare nu eftersom den inte är lika tjock längre.
Men sen nu så kom jag precis hem. Jag måste damsuga rummet. Sen kolla på Wallander. TAGGAR! Tjarrå! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: