www.eviiisihl.blogg.se

Långt inlägg förhoppningvis!!

Kategori: Allmänt

tjo bloggen! Nu gör jag typ inget speciellt....men det hände ganska mycket idag tror jag ahhaha :P.
Men lämnade inte in datorn idag på lagning glöööömde! Gör imorgon istället.
Men i skolan idag fick vi först håltimme i läsning och sen var det matte och då behövde vi bara jobba i typ 20 min sen gick jag, Loreta, Sharon och Tigsty och massa fler på tjejgrupp haha. Man får typ frågor och kör heta stolen hahahaha låter random. Men iaf! Sen var det lunch och sen så var det SO och vi hade vikarie. Sen sluta vi 12.40! :D
Jag och sharon åkte hem till mig först sen hämta skridskorna för att åka. vi bah: Men guuuud kolla ska vi verkligen åka i Torvalla? Vi bah hur många stationer är det dit? 8 typ...sen vi bah: Men shit det är ju en till Hanveden. Sen drog vi till bussen...MEN....när vi skulle kliva på...hade jag glömt mitt busskort som låg kvar i skolväskan...fuck asså fan blev fett suuuur på mig själv och är fortfarande...Sen gick vi till Hanveden istället på typ 15 min...sen när vi kommer dit så är det självklart STÄÄÄÄNGT!!!!!!!-.- Så aa....fanns lixom inget val och vi båda skulle ha träning sen på kvällen så ingen idé att dra till Torvalla....mm då drog vi hem och bestämde att vi åker på fredag istället i Torvalla hahahah :P<3. Men jo lyssnar på musik nu puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: