www.eviiisihl.blogg.se

godnatt

Kategori: Allmänt

Nu ska jag sova. Måste upp halv sex imorn. Eller MÅSTE inte kan gå upp halv åtta om jag vill för vi ska mötas i Handenterminalen vid 08.30. Sen typ ta 08.45 tåget sen gå av i Älvsjö byta där mot Östertälje gå av i Södertälje. Buss därifrån till Tom tits!
HAhah pågud de va fett länge sen jag va där hahha Loreta och jag kommer dö av garv åt dom där exprimenten och de som finns där. HAHAHHAHA vissa grejer e fett random där. Mm men ska gå upp tidigt för vill ha lång tid att typ först softa lite sen typ duscha, sminka och sånt. Hahha vill ha tid bara helt enkelt.
Men imorgon tar jag nog tåget till Handenterminalen istället. Eftersom vi ska mötas där.
Nu ska jag ställa larm på mobilen. Sen bloggar jag imorgon när jag vaknat. Ja sov gott hej då! :*<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: