www.eviiisihl.blogg.se

Dag 6 - Min favoritplats

Kategori: Allmänt

Jag har ganska många favoritplatser hahha xD. Men dom jag tar nu är INTE i ordning! Men dom platserna trivs jag väl bäst på.
Bua: Det är vårt landställe! Det ligger i Bohuslän ca: 12 mil till Göteborg. Linda min kusin och hennes familj vår och mormor och morfar har också landställe där :).
Jordbro: Jag trivs fett bra i Jordbro. Även om jag inte bor där. Men väldigt många av mina kompisar bor där. Jag kan gå till Jordbro på 20 minuter eller ta buss på 3 minuter eller tåg på 1 ;). Haha men jag trivs somsagt väldigt bra där! :D
Västerhaninge: Jag bor där xD. Jo men jag gillar Västerhaninge det ligger bra till osv :). Nära till Jordbro, Handen, Tungelsta och Nynäshamn.
Brandbergen: Min kusin, min mormor och morfar bor där. Trivs skitbra i Brandbergen. Många kompisar där med.
Hänger typ där 24-7. Love BRB <3
Helsingfors : Love Helsingfors asså Finland överhuvudtaget!
Många favoritställen HAHAH xD. Jo men det är väl bra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: