www.eviiisihl.blogg.se

Dag 2- Mina rädslor

Kategori: Allmänt

1. Döden
Jag hatar döden. Att dö eller en person man känner väl eller att någon i ens familj dör det är hemskt. Jag hatar döden och alla barn i Afrika som dör för dom inte får tillräckligt med mat. Hatar döden HATAR -.-

2. Min dörr
Hahhha vet att det där låt fett random men kolla: Det har hänt två gånger. Min dörr är absolut HELT stängd på gud bre. Aa man måste trycka ner handtaget för att komma in. Helt plötsligt öppnas dörren inte helt men lite så det blir att den står på glänt. Jag går ut genom dörren men det är INGEN absolut ingen där. Detta händer på nätterna...

3. Pendla SENT
Gillar inte att åka pendletåg sent typ 8-9. När man är själv. Typ från Handen till Västerhaninge. Haninge...ni vet..

FINNS MER MEN KOMMER INTE PÅ FLER.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: