www.eviiisihl.blogg.se

AAAAHHH

Kategori: Allmänt

Fett sköööööööönt!! Imorgon är det värsta chilldag. Asså hela veckan har vart full men nu äntligen första dagen LEDIGT! Fett SKÖÖNT. Kommer städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Sen typ chilla lite och sen kanske åka till Torvalla eller gå till Ribbyberg och spela fotboll eller juste fan Ribbyberg har fortfarande is! :/. Men Ribby kanske xD. Mm men fett najjs imorn assså. Okej förlåt hakar upp mig lite på de. Men okej de va typ det....
Nu ska jag sova...tidigt juste! På söndag ska jag först kolla när IFK Haninge spelar mot Tyresö FF på Torvalla på söndag typ 10.00. Sen efter det ska jag till Tyresö och kolla när mitt lag Vendelsö kör mot Tyresö. Komigen nu Vendelsö! Jag fråga om Jessi ville joina men hon skulle på bio. Ska fråga Hanna imorgon :).
Men nu ska jag sova. Sov gott hör av mig imorgon! <33
Typ 4 dagar gammal :P<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: