www.eviiisihl.blogg.se

Glömt bloggen typ...

Kategori: Allmänt

Har faktiskt glömt bloggen. Men nu ska jag skriva lite vad som har hänt!
Vi fick ju sommarlov i torsdags! Så på kvällen fira vi Linda för att hon gått ut 9:an som jag skrev här i förra inlägget. Vi åkte hem vid 9 ungefär och sen när vi kom hem kollade vi lite på TV. Sen skypade jag typ i 2 timmar med en kille. Sen somna jag vid 3.
Sen idag åkte vi till stan och åt där. Sen åkte vi hem och sen var vi bortbjudna till några kompisar för att se Sverige-England och grilla :). Det var jättetrevligt, men det sög ju att Sverige förlora med 3-2 och har nu inga chanser att gå vidare i EM tyvärr :'(. Aa...nu är vi hemma, eller vi har vart hemma i en timme typ.
Imorgon ska jag åka till Vendelsömalm vid 15.30 och kolla när IFK Haninge möter Tullinge. Jättemånga från min klass/skola går ju i IFK Haninge. Men dom ska köra på Vendelsömalm? Vet inte varför dom brukar köra på Torvalla.
Hehe jajja. Men sen på söndag ska vi möta IFK Aspudden Tellus, i Aspudden. Hoppas vi vinner då! Eller det gör vi säkert.
Aa men det var väl typ det då. Ska kolla på en film på datorn nu sen sova, bloggar antagligen sedan, ha det bra sålänge, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: