www.eviiisihl.blogg.se

Trevlig resa Hanna!<3

Kategori: Allmänt

Imorgon åker Hanna till Romme. Kommer sakna henne fett mycket<33. Men hon kommer tillbaka på måndag:).
Idag i skolan fick vi reda på att ALLA hade fått sina förstaval till idrottsdagen. Jag och Loreta fick Eriksdalsbadet!:D
Vi tänkte ta Romme men kolla då ska man samlas i skolan typ 06.15 och åka buss till Romme då och framme typ 10.00. Sen åker man hem 20.00 igen. Hade vart kul annars men men. Var där oxå för 2 år sedan<3. Det ÄR fett najjs där! :D Men okej typ nu lyssnar jag på Akon!? :OO brukar aldrig lyssna på han annars xP. Men juste! Innan jag gick till skolan i morse gick jag och mötte Jossan vid Ribbyberg vi snackade i typ en kvart eller något sen stack jag till bussen. Har saknat henne inte setts på jätte länge! Så det var kul att träffa henne igen<3. Saknar sommaren så jävla mycket. Bara tänker på det 24-7 Sommmmaaaaarrrr! ååhåh...sommarlooooov! <33<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: