www.eviiisihl.blogg.se

Today

Kategori: Allmänt

Hej(: idag hade vi So, fotboll, engelska, svenska, idrott och mentorstid. Vi har typ läxa i engelska men glömde boken i skåpet...fint. I förr går hade vi typ mattediagnos nånting. Fick typ träna mer på asmånga. Har ju F också. Men det är ju bara omdömmen så aa. På idrotten spelade vi basket det var najjs vi körde killarna mot tjejerna och vi tjejer vann xD. Gjorde två mål. Omg hände världens skönaste grej idag som gjorde att Loreta och jagt dog av gaaaaaaaaarv. Inget speciellt. Saknar INTE min gamla skola ett dugg längre. COOOOOOOLT VAA?! Lyssnar på en låt som påminner mig om en person som jag inte tycker om att tänka på. Imorn slutar vi 13.15 ASÖÖÖÖÖÖÖM :DD. Förlåt om jag driver Sveriges mest ointressantaste blogg. Kollade på Wallander ikväll. Den var faktiskt rätt bra xd. Men typ kanske hör av mig lite senare för nu ska jag kolla lite bloggar typ och fejjsbok. Hej då<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: