www.eviiisihl.blogg.se

Todaaaayyyyyyy

Kategori: Allmänt

Hejsvejjsan idag i skolan hade vi: matte, svenska, engelska, idrott och so. Slutade vid 14.45. På idrotten hade vi bip testet. Gick rätt bra...låg man mellan 5-10 var man klart godkänd...fick typ 7,8 kommer inte ihåg...
Men iaf! Sen när jag kom hem så sprang jag ut och joggade för vi ska ha bip test i mars igen och då ska jag vinna hela skiten jaow! Sen så var jag med Ida och Fia. HAHA först gick vi ut typ 3 minuter sen gick vi hem till mig det var typ askallt. Sen så satt vi i min säng och snackade xD. Sen skulle vi typ äta och sen så va vi igen. Då så åkte vi typ såndär madrass ner från typ skitbranta backar och i skogen när det var kolsvart. HHAAHA sen kom Jesse, Rasse, Barash och Deniz och åkte med oss...men dom försökte åka på oss -.-
Sen åkte vi typ till halv åtta nåt sånt. Sen drog vi hem. Nu chattar jag med Deniz och Ida men byeee!!!! :D <33333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: