www.eviiisihl.blogg.se

okej nu blir det mycket

Kategori: Allmänt

Haah Hej hoppas på ett långt inlägg nu...aa juste st-cupen slutspelet som vi körde i förr går kom vi 2:a i i b slutspel. Fick möta Tyresö i finalen och förlora på straffar. Men innan det mötte vi mitt gamla lag Hanviken...vi VANN! 2-1 <3333:D. Gjorde 1-0 målet. Sen gjorde dom 1-1 på frispark sen med 20 sek kvar gjorde vi mål!!! omg hela laget vi va asglada!!!!!!! Okej idag så va jag me Sharon, Hanna och Ida. Vi typ gjorde egen film xD det handla om dunder humor "jag har bakat bullar" haaha no lifers we know xD. Måste säga att I love Eminem<3333. Tror jag ska va med Madde imorn oxxå <33:). Juste asså vår dator har kraschat sen typ en månad tillbaks :S. Så bloggar ju bah via mobilen typ och så men när skolan börjar kan jag blogga med MacBooken(: men den e typ lite cp så det går typ inte att lägga upp bilder på den heller...:/... Ajja men hoppas att det blev ett långt inlägg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: