www.eviiisihl.blogg.se

Lånar datorn hos Linda x)

Kategori: Allmänt

Gaaahhh e fett najjs att sitta vid datorn :DD.
Har inte suttit vid datorn sen skolan sluta hela jullovet dårrå..
aa men ska INTE klaga! För har världens gulligaste mobil puss!<33
Linda borstar håret!!!! intressant? :)
inte längre nu målar hon sin ögonfransar..
ännu intressantare...
nu ska hon gå och snyta sig
mycket intressant!!
zajjk förlåt men vill skriva när man får chansen på datorn :P
aa okej vet att jag typ skrivit detta dåårråå men igår så åkte jag först till Brandbergen sen till Handen och höll på att dö av garv på tåget hahahh bara för att en som satt mittemot mig snackade med sig själv och suckade mot mig och allt :S....hon klaga på sin mobil....kbryt
sen ringde jag Sharon och åkte till Jordbro och va me henne sen gick vi t Tigsty =).
Har redan skrivit detta men ja ja...xD
om ca: 45 min går bussen mot Tyresö C :).
hej då! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: