www.eviiisihl.blogg.se

Vill ju..:( <3

Kategori: Allmänt

Sjuk.
Jag och Barash skulle vara idag men så kommer fakking förskylningen.
Vet inte varför jag är sjuk hela jävla tiden.
Det är iallafall extremt irriterande.
Vi hade inte nationella idag TUR!
Chattar nu med Barash och Rasse.
I kväll ska Finland möta Ryssland i ishockey.
Var ju värsta fanet av Ryssland förut.
Men jag har insett nu hur mycket jag älskar mitt hemland så ska hålla på Finland i kväll!!! <3 <3<3 <3
Ska kanske bara gå till Konsum och köpa coola det brukar man vilja ha när man är sjuk hööh:P
Måste säga att våran gamla dator är fett med snabb nu hheheh.
Om typ 2 veckor är den Norsborgs cupen.
Kommer nog kunna vara med.
På gud jag ska vara med även om min cp tå inte läkt.
För vi ska möta mitt gamla lag.
Förfaaaan GO VENDELSÖ! :D <33
På söndag är det träning. Men kommer inte att gå eftersom tån inte läkt ännu då. Den är förtfarande blå.
Hahah skitful xP.
Men hej då! :D<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Jag i mitten med pokalen.
Gammal bild.
GO VENDELSÖ !!!! <3 <3 <3 <3 Nu kör vi!:D :D :D <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: