www.eviiisihl.blogg.se

Okej igår:

Kategori: Allmänt

Måste bara brätta vad som hände igår okej såhär var det: Vi slutade 13.15. Jag och Loreta drog till Haninge Centrum och köpte present till Hanna och Ida som skulle ha fest på kvällen. Sen så åkte vi hem. MEN bussen var typ fett sen så vänta i typ en kvart och den stod stilla på 2 min på tavlan. Man bah eeh kejj? Jävla snötrafik. Men iaf så kom bussen sen tog det typ 10 minuter att bara komma till Tuvvägen från centrum...wtf? Hade gått snabbare att gå...men vid Vallavägen klev en gubbe på som var typ i 70-års åldern han snacka med sig själv och skrek: JÄVLA BUSS 835 DEN SKA GÅ 10 GÅNGER I TIMMAN 10 GÅNGER JÄVLA BUSS! Sen ringde han en arbetskompis!? WTF han bah: DU FÅR INTE VARA PAPPALEDIG NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!! DU SKA SÄGA TILL 3 VECKOR INNAN. Verkligen skrek oxå!
Han satt fett nära mig fett jobbig. Sen så efter varje gång han snacka i tele han bah: JÄVLA IDIOTER ! Sen var det e tjej som skulle gå av och han satt breve henne och hon sa: Nu ska jag av här. Han svarade: Jag aktar på mig när du går inte ännu. Hon bah: Ah okej det är alldeles rätt. Han bah: Det snöar väldigt mycket ute. Hon bah: Aa jag tar på mig min luva när jag går ute sedan. Han bah:  GLÖMDE DU MÖSSAN ELLER!? Hon bah: Aa det gjorde jag. Han bah: HAHAHHA SKYLL DIG SJÄLV! Hon bah: Ah det får jag göra. Han bah: Så ni släpper jag förbi dig. Var fett rädd för det satt ingen breve mig så trodde han skulle sätta sig där på den tomma platsen skitläskig. Sen börja han snacka med några ungdomar...rand0m!?Men hörde inte vad dom snacka om  för gick av sen vid Västerhaninge station trodde han skulle gå av där...men han bodde väl i Tungelsta då. Ahh men sen så mötte jag Ida och Stina på hemvägen så vi va och sen gick vi till my boyfriend Barash <33 och så kom Jesse och Deniz också ut. Vi va med dom ett tag men sen ville Ida och Stina gå in så då va jag, Barash, Deniz och Jesse ute. Barash och jag är ju tillsammans <333 så vi gick och höll i handen och sånt fett gölligt :P. Vi gick till gamla skolan Ribbyberg och reta några småungar...hahhaha dom tyckte att det var spännande att Barash kastade snöbollar på fönstret typ värsta grejjen för dom dom sprang och challa för "fröken" sen gick vi till skogen och sen när vi gick tbx såg vi några lärare som jag haft på fritds. Men sen gick vi vidare till Ida och Stina men dom ville fortfarande inte komma ut. Sen blve klockan typ 16.30. Vid 18.00 var det fest hos Hanna. Jag och Loreta ringde varann och vi bestämde att vi skulle ta samma buss från centrum... vi möttes vid hc då men det dåliga var att vega bussen var 20 min försenad! Så vi kom 30 minuter försent till festen. Förlåååååt! :'(. Men det fanns inget att göra åt saken....:/...<3. Men så kom vi dit. Vi bah : hur fan kom ni  fram!? Till Sharon och Tigsty. För vi skulle ju kunnat ta samma buss som dom. MEn dom bah: Nej vi fick skjuts. Okej sen började vi ha fett kul och vi gjorde egen pizza och badade i Hannas Jakutsi (stavning).Sen sprang vi alla i bikini och rulla oss i snön omfg fyy fan hahahhaahha xD <3 <3 <3  Festen var till 10 sen drog vi hem.
Vad har ni gjort idag? :) Hur mår ni? <333.
Långt inlägg det blev nu.....mycket ointressanta saker också men kände för att skriva för siter vid vår gamla dator som har fett överhättade tangenter ....<3333^^. Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: