www.eviiisihl.blogg.se

mobilblogg

Kategori: Allmänt

Tjena tjena pallar inte sova så bloggar via mobilen ett tag xD. Kommer ihåg när jag blogga exakt varenda inlägg via mobilen i två månader. Det var för att vår dator hade kraschat! Men det var länge sen nu ;). Ska faktiskt börja blogga mer på mobilen t.ex när jag sitter på bussen eller inte är hemma helt enkelt :P. Fast det kanske blir korta inlägg och det är inte så kul att läääääsa....:(. Lyssnar lite på musik just nu på typ lägsta volym låten heter adore you. Aa jag vet inte vad jag ska säga meer...låten sluta nu intressant (not). Måste säga att ni är fett duktiga på att besöka! Skitkuuul! :D asså sheiit om en månad äre april april aboow jah ska lura skiiiiiten ur fett många. Haahhah och dom kommer lura skiten ur mig med och alla kommer lura skiten ur alla. Ohneeeeeeeej fakk skolan kmr fan lura oss. I fyran för två åår sen ungefär så lura skolan oss meb alla bah åååh....man skulle typ gå ut med ett färgat papper och hålla det över skallen och så skulle det komma nåt te fat som nån sett åka förbi. Walla det var dom som gick på de också på gud? wtf. Aa sen lura eleverna skiten ur lärarna omg va najjs och walla dom gick på de också hahaha eller så sa dom bah de eller asså pallar inte säga vad det var men en tror jag gick på det. Höhöhö dum men de va braaaaa xp. Sen är de maj maj måne och valborg :D<3. Ska sova nu långt inlägg de blev nu via mobilen trött i fingrarna och handleden kanske? xd nej men hörs imorn tjaa! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: