www.eviiisihl.blogg.se

Kom nyss hem!! :D

Kategori: Allmänt

Hejjsan! Det har hänt mycket sen jag blogga senast så nu kommer ett långt inlägg förhoppningsvis! x)<33^^
Okej jag gick till Barash vid typ klockan 16.30. Vi drog ut och plinga på Jesse, men han var inte hemma. Då gick vi hem till Zack. Jesse var där haha, dom spela TV-spel ett tag. Sen gick jag, Barash, Jesse och Zack ut ett tag och Barash och Jesse försökte mula varandra ;D. Sen typ lite senare skulle Zack gå hem. Jag, Barash och Jesse var ett tag till tills Jesse oxå skulle hem! Då gick jag och Barash till Fia. Men hon skulle typ komma ut lite senare. Då stack vi till Ida, men hon kunde inte komma ut. Sen skulle vi äta. Sen kom Fia och Ida hem till mig. Vi satt lite vid datorn och sen gick vi och plinga på Barash och Deniz. Dom kom ut och sen var vi på gården lite och så kom Jesse. Sen gick typ Ida hem för hon frös. Vi andra var kvar ett tag till. Sen typ så gick Fia och Jesse hem också. Jag, Barash och Deniz gick till konsum. Vi köpte choklad. Deniz gick hem och jag och Barash satt och snackade lite.
Sen så gick vi hem och nu chattar jag med han! Hej då! <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: