www.eviiisihl.blogg.se

Kom nyss hem

Kategori: Allmänt

Hejhej kom nyss hem! Idag på träningen körde vi bara match gjorde ett mål. Sen efter träningen gick jag och Jessi och kolla på Kamratcupen :). Sen gick hon efter typ 3 matcher. Jag var kvar typ 2 timmar till xD. Mm sen tänkte jag gå till Torvalla och kolla på Västerhaninge men det var en timme kvar tills dom skulle spela så jag stack till bussen för att åka hem. Men självklart så går inte bussarna lika mycket på helger som det gör på vardagar. Så min buss skulle komma om typ en halvtimme! :OOO och den som ska gå var 12:e minut annars...men jaja tog Jordbro Station så fick man byta sen :).
Ikväll har vi träning IGEN. I Torvalla inomhus x). Hahha 2 träningar på en dag lixom :P.
Men nu ska vi äta! Sen ska jag kolla lite bloggar sen måste jag städa rummet sen byta om till träning, sen åka på träning! :D Vad har ni gjort idag?<33.
Hej då! :*<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: