www.eviiisihl.blogg.se

Kom nyss hem

Kategori: Allmänt

Tjaaa kom nyss hem. Vart i Haninge C och var med Ida, Loreta, Sharon, Tigsty och Hanna. Vi käka på donken. Sen skulle vi göra filmgrejjen som vi fick uppgift från skolan att göra. Men vi kom inte på något att göra. Sen blev vi osams. Så jag och Tigsty stack och sen kom Loreta efter. Sen åkte Ida, Hanna och Sharon till Hanna och spela in filmen.
Jag, Tigsty och Loreta var kvar i Handen. Vi gjorde filmen i centrum. Den blev bra men vi blev aldrig klara för sen hade Loreta träning så hon var tvungen att sticka. Sen drog jag och Tigsty hem. Men imorgon ska vi träffas typ 7 i skolan och göra klart den. Hahah juste i Handenterminalen har dom tagit bort spärren! :D Heheh jag fota och då kom det en snubbe som kolla skitsnett han trodde typ jag fota han fast jag fota spärren som var borta :S.
Ajja men iallafall nu ska jag väl inte göra något. Chilla typ osv. Okii hej då! :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: