www.eviiisihl.blogg.se

Jag ska börja med...

Kategori: Allmänt

Jag ska börja med dagens outfit! Kanske inte blir riktigt varje dag, när man t.ex har bråttom till bussen eller något.
Men imorgon ska jag till tandläkaren vid 10...aa sen kanske hemma igen vid halv 11 eller något...sen så vid 13.00 ska jag träffa Jessi, Loreta och Lawlaw på Torvalla och vi ska spela fotboll :). Mm men imrogon så kommer det bli dagens outfit med fotbollskläder eller vanliga också när jag ska till tandläkaren xD. Haha kbry.
Men iaf jag var och spela fotboll på planen i typ 40 min ikväll. Det var typ is över hela planen och mörkt var det också. Inte lätt att spela. Stog bara och sköt. Frågade om Ida ville komma men hon var i Länna.
Okiis men vi hörs senare ikväll...kanske gör ett videonlägg eller nej för nu har jag skrivit hela min dag i olika inlägg.
Okii nu ska jag gå och duscha sen typ kolla facebook sen blogga och sen lägga mig tidigt! Förhoppningsvis..:P
Hur har eran dag varit? :)
Pusshej! <33:*
Skitful bild men whatever...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: