www.eviiisihl.blogg.se

Godnatt! <33

Kategori: Allmänt

Nu ska jag sova och det har blivit lite ändrade planer tills imorgon. Labi kom på att han kunde spela. Så Jessi, Labi, Hanna, Karim och typ några till spelar imorgon på Torvalla ! Men jag måste messa Hanna och Jessi om den ändrade tiden och datumet hhehe xD <33. Hoppas dem kan komma! :D. Jupp jupp så äre ju träning imorgon också med laget höhö. Mmm men just nu så ställer jag in mitt larm. Måste upp 08.00 först och fixa en grejj som tar typ en kvart det är en grejj på ett spel som måste göras exakt då höhö...mm sen somna om again hoppas det går och sen ställt larmet på 11.30 :P. Ska möta dom vid Torvalla typ 2 eller något. Förlåt för tråkig info där med larmet och det!
Men är det bra att jag har börjat skriva längre inlägg? <33 Kommentera gärna! :*.
Hur har eran dag varit idag? :).
Nu ska jag sova puss! <33:*
Bilden är tagen nyss <333 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: