www.eviiisihl.blogg.se

Eriksdalsbadet

Kategori: Allmänt

Hej hej kom nyss hem från Eriksdalsbadet. Det var typ inte så kul för det hände så jävla mycket asso! Först stukade jag tån. Asso låter fjolligt men ni fattar inte hur jävla fakking ont det gjorde! Kunde inte änns gå. Fan....och den blev blå och nageln blev uppskuren...aa tror faktiskt att jag bröt den. Sen så kaxa vi med några killar i bubbelpoolen fiiiiii faaan vad jag och Loreta ägde ut dom!! Sen gick dom. HÖHÖHÖ. Sen när vi skulle byta om typ så var det inte Loretas lås som hängde vid hennes skåp vi bah: Whata fakk!?!??!?!?? Då gick vi till några badvakter och så frågade vi om hjälp. Dom sa typ: Aha, aa vi var tvugna att klippa sönder ett lås här förut. Det var en tjej som trodde det var hennes skåp. Ni fattar inte hur vi dampa. Men då fick vi nyckel till det nya låset som satt på dörren så blev det bra! ;D. Då fick vi gå till bussen och åka till Södra station. Men nu sitter jag här med stukat/bruten tå. Ikväll är det spelarmöte i Torvalla. Fan oxxå...kan ju inte gå och det kommer ju gå fett med bra att ta bussen eller tåget nu också...-.- Kommer inte kunna spela fotboll på flera veckor!!!!! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ MARDRÖM!
Skulle dessutom va med barash men nu går inte de -.-. Ska till vårdcentralen nu.
Juste! När vi var på Eriksdalsbadet så haahaha såg jag och Loreta en skådis jag bah: OMg jag känner igen han som fan!!! Loreta bah : Omg jag meh Jag bah;: Kom vi går och frågor honom. Vi hah: Ursäkta är du skådespelare?
Han bah: Ja  Jag hah: jag känner igen dig fett väl, vilken film har du vart med i? Han bah: Livet i fagervik.
Jag bah: Juuuuste du var väl typ advokat där? Han bah: Jaa haha ;). Omg fett coolt det var höhööh följde den serien. Men iaf Hej då1 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: