www.eviiisihl.blogg.se

Avlsutningsång i Ribbyberg

Kategori: Allmänt

Flaggan vajar på sin stång lyssna på vår sommarsång snart så sjunger vi den blomstertid visst var vårteminen lång men den sprack som en ballong snart så bli det ro och frid. Ingen klocka ringer mer ingen skola snart man ser hej och godbye gamla plugg klockan ringer bara ut vårterminen är nu slut inte gör det oss ett dugg!
Sommarn kommer mer och mer bin och blommor bli allt fler, inte kan man sitta inne nu?

Rektorn har nu hållit tal om moral och indial kören sjunger högt och fint och bra fröken har fått en blomsterkvast vi har årets längsta rast nu så blir det ro och frid ingen klocka ringer mer ingen skola snart man ser hej och godbye gamla plugg klockan ringer bara ut vårteminen är nu slut inte gör det oss ett dugg GAMLA PLUGG!!!!!!!!!
(Låten går inte såhär på klippet precis det e inte rock!)
Vi har gått i Ribbyberg en himla massa år vi har lärt oss många saker och att man inte slår man ska va schysst å man ska va vänner man ska va snäll mot alla som man känner. Jag kan min matte kan min engelska och svenska med är bra på gympa bra på slöjd och kan göra en sked jag kan brodera exprimentera och mycket mera!
Bäst vi e bäst e b-b bäst femmorna femmorna ingen protest bäst vi e bäst vi e b-b bäst femmorna femmorna.
Nu är det dags vi slutar femman å börjar sexan jag och min klass sommarn e här lägger ner pennas färdig med läxan jag å min klass jag å min klass.
Nu blir det lite varamare för sommaren e HÄR vi åker ut till skogen och plockar lite BÄR hej hej sommaren e SKÖN hej hej vi åker ut till ÖN! Några ska fara bort till Sahara några va hemma bland annat Emma. Hej då hela skolan lärare och polarn sola bada sola bada sola bara vara.
Sommarn e hääär lägger ner pennan färdig med läxan jag å min klass jag å min klass.
(Nämner lärararnas namn) har varit jätte bra har lärt oss varje dag! Sommarn e hääär lägger ner pennan färdig med läxan jag å min klass jag å min klass.
PS: Inte exakt hela, kommer inte ihåg hela. Men alla femmor gjorde denna tillsammans förra året till avslutningen xD.
Gamla skolan...haahah vilka låtar assåå...:P<3333:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: