www.eviiisihl.blogg.se

ASSÖÖÖÖÖÖÖÖÖMMM!! :DD <3333333

Kategori: Allmänt

HAHAHAHHAHAAHHAHA Slutade vid 10.45!!! :D Fett med trevligt assoooowww. Kolla jag skrev ju i förra inlägget att vi inte hade NO eller matte idag. Då skulle vi ha läsning vid 9 och den här läsningen hade vi vår mentor --> So-lärare. Då la han SO:on direkt efter läsningen så vi slapp gå och trampa i Handen eller hemma till sista lektionen lixxom. Så det var fett najjs! Så vi slutade 10.45 iaf. Då bestämde jag, Hanna och Tigsty att dra och bada i Torvalla. Men det öppnar 13.00 så vi åkte hem och packade. Så nu ska jag snart dra till bussen! Hanna och jag har träning i Torvalla oxå vid 17.00 så packade med fotbollsgrejjerna oxxå! :). Fett med najjs dag asso tror det är bland dom bästa skoldagarna i mitt liv hahahahhahahahha lol. Samhällsdagen var oxxå najjs ;D.
Men ajja ska skypa snabbt med Hanna och kolla fejjsbok sne måste jag dra! Hör av mig senare efter träningen!
Puss:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: