www.eviiisihl.blogg.se

Allvarligt...

Kategori: Allmänt

Okej seriööst ska faktiskt sova nu tror jag. HAha juste I find my mobiltelephone!:* Fett happy ...:D.  Men det var fett svårt att hitta den för den var på ljudlös.....kejj. Ni förstår inte hur jag och Loreta DOG idag. Asså kolla på värsta fjortisen som gjorde videoinlägg på bloggen. Asså omg. Garva sönder åt henne nyss igen asså omg. Aa men har typ fett bigga lust att skriva såhär fett långt inlägg typ. Ska kanske packa väskan ne palla. Tror jag tar med laddaren till datorn imorrn till skolan. Hade me den idag:). Behövdes verkligen! Hade 9 min kvar. Sen när jag låg på 20 typ låna några den=). I helgen ska jag försöka vara med kompisar jag inte träffat på grymt länge. Vill återuppta kontakten.
Aa men imorgon tpy slutar vi ju 12.40 då. Ska typ kanske va med sharon, loreta, tigsty och hanna. Man ska typ göra nån 2 minuters film som lääääääxa. Vi ska göra tillsammans. Sen på torsdag ska vi kanske göra det igen x).
Aa men...tror det var allt för just nu. Aa okej bloggar mer imorgon eller teknikskt sätt idag. Bloggar innan och under skolan imorn! Pusshej! :*<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: