www.eviiisihl.blogg.se

Idag!

Kategori: Allmänt

Hejjsan bloggen, jag vet att jag uppdaterar jääääävligt dåligt...men ajja. Nu ska jag berätta lite vad som hänt idag! 
Okej först så åkte jag till Brandbergen och träffa Lina och Mimmi. Vi var hemma hos dom först och snacka och kolla på damfotbollen Sverige vs Frankrike då...och Sverige torska med 2-1 :'(...FAN! 
ajja ....sen så tagga vi till Haninge Centrum. Vi var där bara snabbt och gjorde ingenting, tror faktiskt vi inte gick in i en enda affär förutom typ nån mobilaffär. Ajde! Sen så tagga vi till Brandbergsbadet! ouuf najjs det var, och det var inte så kallt som det brukar vara där! woop woop :D. Aaa sseen typ vid halv nio kom jag hem, och sen hände det inte så mycket. 
Imorgon ska jag, Lina, Mimmi och Sharon bada i Rudan. Japp, men detta blir också ett godnatt inlägg klockan är 1 nu, ska sova nu strax. Japp pusshej! 
Gammal bild...:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: