www.eviiisihl.blogg.se

todaaaay

Kategori: Allmänt

Tjoobree! Hänt mycket idag! Först träffa jag Sharon i Haninge Centrum vid ett. Vi tänkte handla något fint att ha på oss på kvällen för vi skulle på Haninges största ungdomsfest "mega". Vi hitta inget haha. Men sen drog vi till Jordbro, chilla lite. Sen drog hon hem till sig och jag hem till mig. Vi fixade oss till festen. Vi träffades sen igen runt 4 då vi var klara. Vi drog på majbrasan i Västerhaninge med Deniz, Barash, Rasse och Tom. Sen efter drygt 30 min då klockan var typ 18.30 så stack vi hem till henne. Hah omg i vh station satt de nån gubbe som skrek åt alla som fan bah dra åt helvete, Stick och brinn! Hahaha men Whatever. Vi drog till Jordbro och var lite hos Sharon sen vidare till Handen. Vi gick till kulturhuset där festen var. Det var från 7:an. Men vi sa att vi gick i 7:an så vi kom in då :). Sen så dansade vi och sen kom det många fler från vår skola i 6:an. Sen kom en kille jag inte kände och fråga om jag ville dansa :). Jag sa ja! Så vi dansade och sen bytte vi nummer! :) Aboow skitsnygg och han verka jättetrevlig! :D<333 Yes box nu är jag hemma. Ska duscha och sånt. Skönt att det inte är skola imorn! Yesshh... Byee!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: