www.eviiisihl.blogg.se

Najjs daaag!

Kategori: Allmänt

HAHA vart en lång och awesome daaag! :D Okej! Jag ska börja berätta om den nu!
Först vid 2 åkte vi till mormor och morfar. Vi åt påsklunch där och vi prata och hade trevligt och sånt.
Sedan vid 3-tiden gick jag till busshålplatsen och jag skulle hem till Sharon på tjejkväll! Jag tog 837 till Jordbro Station då och sen gick jag av på Sandstensvägen och gick hem till henne :). Sen var det några till där såklart :).
Vi hade kul och vi kolla på film och åt godis, chips och drack läsk! :) Sen vid 8-tiden gick jag hem.
Sen gick jag ut med Barash, Jesse och Deniz. Vi gick runt och satt i trapphus och snacka och sånt. Sen gick i till Lill Konsum och tog bröd asså varje dag halv tio så lägger dom ut de brödet som inte bliit sålt så det låg bullar och sånt där med! Hihi vi tar varje gång vid halv tio! fett najjs. Men nu kom jag nyss hem iaf!
Imorrn ska jag med jesse, deniz och barash in till sergels torg och kolla på film :)). Men tågen är inställda, så vi får åka till Farsta Strand och byta till tunnelbana mot Alvik. Jaaappp de va de heej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: