www.eviiisihl.blogg.se

min dag

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag var jag i skolan prick 8 då vi började. Vi började med NO LAB. Vi skulle typ undersöka varför sockret löses ut snabbare i varmt vatten än kallt. Men jajja. Sen fick vi håltimme i fotboll. Jag, Sanna, Loreta, Ida och Tigsty gick ner till Torvalla och körde själva. Några fler var där också. Men ja. Vi tjejer körde Worldcamp. Sen gick jag och Loreta upp till skolan igen. Vi skulle ha nationella prov. Muntlig del. Man skulle skriva om ett intresse och läsa upp det. Både jag och Loreta hade fotboll. Men typ hela klassen tog ju det. För vi är fotbollsklass. Men Loreta och jag böev godkända och sen gick vi och körde pingis. Det pågår en pingustunering nu och jag körde min match idag mot en kille i 6B. Jag vann med 11-9 =)<33. Men jajja. Sen gick jag, Loreta, Ida och Sanna till skolbiblioteket. Sen hade vi matte. Vi jobba med skala. Fyyy faaaaaaaaan! Det är helt cp. Men ja. Sen hade vi musik. Vi spela en låt. Sen var det engelska. Kändes som en lång dag. Nu tittar jag på hockeyslutspelet. Skellefteå vann nyss med 3-2 mot Brynäs. Hållet på Södertälje men nu har dom åkt ur till Allsvenskan tyvärr :/. Men aa imorn är det asnajjs dag. Börjar 9 och slutar 12.40. Skööönt :D Men nu ska jag duscha och lägga fram kläder tills imorn. Tar tights, långlinne och adidaskofta tror jag. Men ha det bra sötisar! Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: