www.eviiisihl.blogg.se

kollar på fiilm

Kategori: Allmänt

Kollar på film nu. Ska berätta om idag då. Först mötte jag Anna i Handen kl.12.30. Vi gick in lite i Haninge Centrum. Sen 12.51 tog vi 837 till Jordbro station :). Vi gick till Jordbro C och sen ville Anna tillbaka till Handen. Hahaha Anna ville det. Men ja vi pallade inte åka buss så vi tog tåg tåg till Handenterminalen då. Sen gick vi till Haninge C. Vi åt på på donken. Sen drog vi hem till mig. Vi kolla lite på film. Efter det plinga vi på Barash och Deniz. Jesse var också där. Barash kom ut sen plinga vi på Fia men hon kunde inte dra ut. Men ja. Sen skulle Anna hem. Vi följde med henne till Handen. Även deniz, barash och jesse. Sen drog dom hem. Jag och Anna åkte hem till henne i Tyresö. Vi åt middag där och prata och hade kul :)). Sen skulle jag dra hem. När jag kom hem kom barash och jesse till mig. Vi gick ut och körde fotboll sen kom också Deniz dit. Sen typ vid 10 drog vi hem. Nu kollar jag på film. Men hur har eran dag varit? Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: