www.eviiisihl.blogg.se

Idag<3

Kategori: Allmänt

Tjo bloggen. Idag slutade vi egentligen 14.45 men vi fick sluta tidigare på engelskan när man blev klar med läxförhöret. Fick F på det men hade inte tränat...Bryr mig inte. Men okej! Sen så gick jag, Tigsty och Sharon till busshållplatsen och tog 837:an hem. Nu så ska jag kolla dexter. Tror jag har fått en viss  ogiltig frånvaro på nåt. Ska kolla iaf!
Juste idag på idrotten hade vi bip test! Fick nånting med 8 eller så kommer inte ihåg.
Ja...på morgonen idag så satt jag där forever alone hahahhahahahha asså det var bara massa sjuor där. För vi hade B-Språk idag och vi som har tyska fick håltimme och jaa satt typ där hahah inga andra hade håltimme så var lite forever alone ett tag. Men sen gick jag till andra byggnaden och satt lite med mobilen. Sen kom det fler och fler.
Ajja....nu ska jag iaf kolla dexter, facebook och lite på svtplay. ¨
Ha de bra hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: