www.eviiisihl.blogg.se

Fotboll<3Ishockey

Kategori: Allmänt

Älskar idrott. Kommer aldrig sluta idrott hur gammal jag än är. Jag ska satsa på fotboll när jag blir stor. Bli lika bra som Messi. Kommer aldrig sluta på fotboll för vad som än händer.
Visst det kan komma dagar då man inte orkar gå på en träning t.ex. Men när man väl är där så är det lika kul som vanligt igen! Fotboll in my <3 4ever.
Ishockey är också skitkul. Men jag tror inte att det är den sporten jag kommer satsa på. Fotboll är liksom lite roligare. Det är kändare alltså damfotboll är kändare än damhockey. Det är större chans att bli känd i fotboll än ishockey. Men det är inte det som är anledningen. Fotboll är ett steg roligare. Men ishockey är stört kul också!
Varje gång jag är på isen kan jag inte gå av...<3
Love Ishockeyyyyyy! <3<3<3
Somsagt jag kommer aldrig sluta idrotta. Om det händer något kommer jag ändå fortsätta men lugnare.
Alla har olika intressen. Vissa älskar idrott, vissa älskar att att rita, måla och göra konster. Vissa älskar att sjunga och spela instrument.
Alla har något dom brinner för! Vad brinner du för? Kommentera gärna <3.
ISHOCKEY<3
FOTBOLL<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: