www.eviiisihl.blogg.se

srry dålig uppdatering! (detta blir ettn lååååångt inlägg bara så ni vet!

Kategori: Allmänt

Hejsan blogga ju it igår så nu blir det ett ganska långt inlägg! Först kom jag t skolan och vi skulle sluta 15:00 men så får vi reda på att vi it ska ha nån slöjd så då fick vi sluta 12:50 och jag, Lina och Mimmi skulle va efter skolan den vanliga tiden 15:00 vi skulle mötas i brb centrum vid halv fyra. Men eftersom vi sluta vid 12:50 så hade jag typ ig att göra så jag gick till Haninge Centrum och gick bah runt.....sen hörde jag 2 tjejer i min klass Hanna och Whilma ropa Eve jag bah hheej;D och så va vi lite och sen skulle Hanna t bussen och så gick jag och Whilma runt lite och sen satte vi oss på en bänk. Sen så var de dags att dra till brb centrum och möta dom och så möttes vi och vi spelar ju i samma lag som varandra Hanviken och ikväll skulle vi möta Vendelsö vårat gamla lag och jag skulle åka me dom dit ;) <3.   Sen på matchen: Vi vann me 3-1 yehh;D och jag mötte lixom 2 av mina klasskompisar och gamla laget. Men nu ida så ska vi va igen ;) i skolan börjar vi 08:35 och slutar 15:20. Okej de blev inte 1000000 rader men det blev iaf ganska långt inlägg!
Ha de najjs bye! <3 :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: