www.eviiisihl.blogg.se

B-E

Kategori: Allmänt

Från dagis: Förskolan Björken...

Till Ribbybergsskolan FB sälen...till klass 1B till 2B till 3B till 4B till 5B...


Till Söderbymalmsskolan klass 6E till.....

Jag är en trogen B:are 4ever jag älskar B med hela mitt hjärta...B... saknar dom gamla tiderna med klass B! Ribbyberg...<3 omfg ...Ribbyberg alla gamla tider....vill tbx...saknar idrotten, klassen, lärarna ALLT! BBBBBBBBB RIIBBYYYBEEEERRRRGGG!!!! JAG HAR TRIVTS SÅ J****A f*****g bra där....LOVE MY OLD CLASS B!

Föskolan björken kommer ihåg när jag sluta där skulle börja i Ribbyberg....saknade Björken otroligt mkt då...och nu....från Ribbyberg till Söderbymalm,....Tiden har gått så jävla snabbt minns första dagen i Ribbyberg...allt....från första till den sista! Sista gången jag satte foten på Ribbyberg....nu är den oxå nyrenoverad...Ribbyberg var så stor oxå...det fanns mkt yta att va på...samma med Söderbymalm....Ribbyberg och Söderbymlam är 2 mkt stora skolor...

Förskolan Björken-Handen
Ribbybergsskolan-Västerhaninge
Söderbymalmsskolan-Handen

Älskar Ribbyberg och B med hel mitt hjärta...<3  Jag tycker om Söderbymalm men vill visa att jag trivts bra i Ribbyberg...okejj kanske blir lite väl mkt förklaring nu....xD...haha så stort kan de ju nt va lixom! Ska t Ribbyberg me nåra kompisar nån dag oxå..<3 :)




TILL.....................



Hej då...<33....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: