www.eviiisihl.blogg.se

Linda Johansson Kiemunki <3

Kategori: Allmänt

Linda, jag hoppas du ser detta nu <3. Du får ringa mig vilken tid på dygnet när du vill! Du kan ringa 3 på natten om de så skulle behövas!
Älskar dig min kusin! Min stora 15-åring snart <3. Jag finns alltid här för dig! Om det hänt något! Eller jag finns ju här ändå! Vi ses och snackar om de! Jag ska hjälpa dig till 110%. Jag vill bara förklara hur mycket jag älskar dig min kusse <3!
Kom ihåg jag finns alltid här för dig!
Älskar dig min fina 15 åring! <3

Kommentarer

  • Linda säger:

    Aw, sötis <3 Du vet att jag finns här när som helst för dig. Du får aldrig glömma det. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du måste veta det!

    Jag älskar dig min lilla 11 åring <3

    2011-10-09 | 20:04:20
    Bloggadress: http://theoneandonlylinda.blogg.se/
  • Eve ^^<3=) säger:

    Jag e 12 men okejj...^^

    2011-10-11 | 22:20:23

Kommentera inlägget här: