www.eviiisihl.blogg.se

....

Kategori: Allmänt

Idag i skolan hade vi: svenska, läsning, matte, språkval och idrott! På idrotten körde vi fotboll! Najjsit!<3
Gjorde oxå 2 assist <3 :).
Imorn e  de studiedag! Och Linda har halv studiedag så ska gå t hennes skola sen <3! :)
Iaf...hm....aaa! Juste i helgen är de cuuuuuuuup! I Nacka! Vi ska möta...Djurgården, stuvsta och mitt gamla lag Vendelsö!
Ska bli jätte kul me cup igen, var ju ett tag sen!<3^^
em...jag har nåt att skriva om de vet jag! Va me Emelie idag och gick t våran gamla skola Ribbyberg!^^<3!
Najjs!
Vi ska göra om de :)
HAAH! jag venne satte på min mobil och lyssna på musik.....kom t värsta gamla låten typ..:P Tänker på min gamla skola nu...typ...://...saknar verkligen allt gammalt...<3 Min gamla klass allt!!...<3
Ajja måste typ gå nu!! <3 ://....hööörs imorn ! <3 =) Bye!^^<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: