www.eviiisihl.blogg.se

Haninge<3

Kategori: Allmänt

Altså....fy FAN vad jag älskar Haninge!
Är uppvuxt här och de e så jävla centralt!
Bussar och tåg 24-7!
altså visst....Jordbro, Handen, Västerhaninge och Brandbergen kan vara stökit på kvällar och nätter och sånt...Haninge e en stökig kommun säkert bland de stökigaste i hela Stockholm..
men jag älskar vekrligen haninge och trivs så jävla bra här!
Jag bryr mig nt om de e stökit på vissa ställen !
OCh jag vet att jag och Anna gjorde en myckeet stor risk inatt när vi gick till Jordbro vid 12 till 2 mitt på natten!
Vi kmr nt göra om dee.....de e asfarligt!
Men de som e så skönt är att det finns pendeltåg häääääär!
SÅ SKÖNT!
Dessutom går dom lika ofta p´å nätterna nt bussar men pendeln gör de!
De e väldigt bra ;D
Dessutom e Haninge fett stort! och de finns  typ över 30 skolor!
Nu tänker jag visa lite bildeer från kära Haninge <3 ;)
Jordbro:
Brandbergen:
Handen:
Västerhaninge:
Dalarö:
Årsta Havsbad:
Gålö:
Utö:
Jaaa...de va ganska många bilder HAHAHHAHAHAH ;D
Men nästa inlägg.....ska jag typ försöka lägga upp en bild på varje skola nt dagis i hela Haninge HAHAH <3 :D
Ellr iaf nån gång ska jag de...;)
Hej då! <3 :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här: