www.eviiisihl.blogg.se

:)

Kategori: Allmänt

                                                                           Hej!
                                                     Idag har jag vart med Linda :)

                                                     Just nu tittar jag på Tjeckien-Ryssland
                                            
                                                      komigen nu då Ryssland........

                                                     Jag saknar landstället! och Gröna Lund

                                                     Vi ska till landstället början av Juli typ!

                                                     Och om 20 dar så e de skolavslutning! Och

                                                     sen på sommarlovet nån gång ska jag till Grönan

                                                    Med Linda och Fellan, och nu om nåra dar ska jag dit me

                                                    nåra andra vänner. Sen när vi e på sommarstället (Linda e min kusin)

                                                    Hon e 14 år. Men iaf hon har oxå landställe där och min mormor

                                                    och morfar oxå. Landstället  ligger i Bohuslän 10 mil från Göteborg.

                                                     Men iaf då ska jag och Linda gå på LISEBERG! <3 :) Fett najjs :) <3.

                                                   Jag har allvarligt talat inget mer att skriva om nu, så bye! <3 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: