www.eviiisihl.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hejsan,

Imorn är det sista träningen med fotbollen

innan sommaruppehåll.

Nu gör jag it så mkt....

men jag längtar efter fotbollen asmycke!!!

Snart e de oxå damfotbolls  VM!!

Ska bli riktigt najjs att se :D

Tror de va 27 Juni Sverige spela första matchen.....

det va iaf jätte kul i Hudiksvall vi vann Guld! :D,

det har jag ju sagt redan men iaf.

Jag tänkte lägga upp en bild på laget när vi vann guld i detta inlägg,

kommer här sen när jag skrivit klart......

Idag har vi vart och ätit på Silverado i Tyresö.

Har faktiskt inget mer att skriva om.......

 


Jätte bra spelat hela cupen girls ni va asbra allihopa!! :D, jag e längst ner till vänster <3.

Jag brukar ha nr:
#14 i röd tröja
&
#9 i vit tröja


Hej då!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: